zaterdag 13 april 2013

update tweede week april

 aan de ene kant is er weinig nieuws te melden, sinds de vorige blog, we zijn nu bezig met de afwerking, betekent dus lemen en tegelen.

maar voor het lemen moest hier en daar nog zachtboard rond de ramen bevestigd worden
zachtboard plaatsen
 

Nadat ik in mijn vorige blog gemeld had dat het lemen was begonnen hebben, zijn we deze week begonnen met het spuiten van de leem, dit levert een iets dikkere laag op.

levi handmatig een laagje opzetten

de spuit werkt

gaat een stuk sneller

gladstijken

tegels verplaatsen naar de boven verdieping


Jehan met een doosje tegels ( 26 kilo)
en Rob aan de slag`met tegelen


en op vrijdag is bijna alles van de eerste laag voorzien en is de boven badkamer al een heel eind op schot
eerste dikke laag boven

toen was de leem op

boven badkamer bijna helemaal betegeld

vrijdag kwam de nieuwe leem, en waren Levi en Josh bezig met de vensterbanken
schuren op twee manieren
de nieuwe leem

drie zakken leem geleverd 3900 kilo, dus zit er nu reeds bijna 3000 kilo op, nog wat te gaan.
zelf samen met de buurman de beukenhaag plaatsen

de beuken haag voor mij en de andere kant van de buren

kees de kloet mijn buurman

morgen zal ik de volgende foto's maken en plaatsen

en van het nieuwe aggregaat, want de oude kon de pomp niet aan.
En natuurlijk hoe de heg er nu uitziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten